نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شایعه تكان دهنده «معاوضه» در چه صورت محقق خواهد شد؟

شایعه تكان دهنده «معاوضه» در چه صورت محقق خواهد شد؟

 

نام دو ستاره سال‌های اخیر یووه و اتلتیكو مادرید امروز در برخي از خبرهای مرتبط با نقل و انتقالات تابستانی بيش از پيش به گوش رسيد. این در حالی است كه كارشناسان با دیده تردید به وقوع پیوستن شایعه سهمگین و تكان‌دهنده «معاوضه» این دو بازیكن میان باشگاه‌هایشان را می‌نگرند.

 

روزنامه‌های Marca و El Mundo Deportivo در شماره‌های امروز خود با اشاره به احتمال فراوان خروج آنتوان گریژمان مهاجم فرانسوی اتلتیكو مادرید از این باشگاه؛ یوونتوس و بارسلونا را اصلی‌ترین گرینه‌های خواهان او عنوان كرد.

 

El Mundo Deportivo با اشاره به سفر چندی پیش پائولا دیبالا به مادرید و درخواست دیه‌گو سیمئونه به مسئولان این باشگاه برای جذب جواهرِ بیانكونری، از احتمال توافق برای معاوضه دیبالا و گریژمان توسط مسئولان هر دو باشگاه خبر دادند. این روزنامه همچنین از ادینسون كاوانی مهاجم اروگوئه‌ای پی‌اس‌جی به عنوان گرینه دوم جانشینی گریژمان در صورت شكست پروژه انتقال دیبالا به این تیم نام برده است.

 

Marca نیز مدعی شده است كه یووه می‌تواند با معاوضه دیبالا و گریژمان و پرداخت سالیانه 20 میلیون یورو به عنوان دستمزد، این مهاجم 27 ساله را از پیشنهاد بارسلونا دور نگه داشته و به سمت تورین بكشاند.

 

این شایعات در حالی مطرح می‌شود كه هر دوی این بازیكنان تا سال 2022 با باشگاه‌های فعلی‌شان قرارداد دارند و در هفته‌های گذشته در خصوص شایعه خروج‌شان از این باشگاه‌ها سكوت كرده‌اند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: